محاسبه اندیس توپولوژیک نانو تیوب ها و گراف زنجیر-زیرگروه

thesis
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه کاشان - دانشکده علوم پایه
  • author امیر لقمان
  • adviser علیرضا اشرفی
  • Number of pages: First 15 pages
  • publication year 1385
abstract

فرض کنید g یک گراف باشد. اندیس pi گراف g با pi(g) نمایش داده شده و به pi(g)= مجموعه .... تعریف می شود. که neu(e/g) تعداد یال های گراف g می باشد که به راس u نزدیک ترند تا به u و neu(e/g) تعداد یالهایی هستند که به رأس u نزدیک ترند تا به u.در این پایان نامه اندیس pi نانولوله های کربنی زیگ زاگ صندلی و c4c8(s) محاسبه می شوند. در پایان با معرفی زنجیر زیرگروه های یک گروه روشی را معرفی می کنیم که به کمک آن می توان گراف k- منتظم را تولید کرد.

First 15 pages

Signup for downloading 15 first pages

Already have an account?login

similar resources

درباره ی اندیس های توپولوژیک لوله های نانو و حاصل ضرب ریشه ای گراف

این پایان نامه درباره ی اندیس های توپولوژیک لوله های نانو و حاصل ضرب ریشه ای گراف ها می باشد که از پنج فصل تشکیل شده است. فصل اول مقدمه، فصل دوم و سوم درباره اندیس های توپولوژیک گراف، فصل چهارم درباره حاصل ضرب ریشه ای گراف ها و فصل پنجم درباره درخت های بت تعمیم یافته صحبت کرده است.

15 صفحه اول

بررسی برخی از اندیس های توپولوژیک و محاسبه آنها روی گراف های حاصل از عملگرهای جبری گراف

در این رساله اندیس های وینر، ابر وینر، ابر وینر کلی، شولتز، سگد، pi و زاگرب را معرفی می کنیم همچنین چند جمله ایهای این اندیس ها را بیان کرده و ضمن مطالعه چند گراف خاص به ارتباط برخی از اندیس ها با یکدیگر اشاره می کنیم و در انتها با یادآوری عملگرهای جبری روی گراف ها اندیس های وینر، ابر وینر، سگد، pi و زاگرب را روی عملگرهای جبری محاسبه و فرمولی را ارایه می دهیم.

15 صفحه اول

شاخص توپولوژیک فاصله-درجه گراف ها و محاسبه این شاخص برای فولرن ها

در این پایان نامه به بررسی تعدادی شاخص های توپولوژیک می پردازیم.یکی از این شاخص ها فاصله-درجه است که می نیمم و ماکسیمم این شاخص روی گراف های همبند با nراس و m یال و هم چنین روی گراف های تک دوری و دودوری به دست می آید، به علاوه الگوریتمی برای محاسبه فاصله-درجه فولرن ها ارائه می شود.هم شاخص های زاگرب روی همه ی یال های غیر مجاور گراف تعریف می شوند. دراین پایان نامه مقدار این هم شاخص ها روی اعمال گ...

15 صفحه اول

My Resources

Save resource for easier access later

Save to my library Already added to my library

{@ msg_add @}


document type: thesis

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه کاشان - دانشکده علوم پایه

Hosted on Doprax cloud platform doprax.com

copyright © 2015-2023